ساخت مهرهای ژلاتینی ساده و اتومات با لباس پلوخوری

بعضی از دوستانی که قصد دارند وارد حرفه ی مهرسازی بشن به شدت از یک مسأله نگران هستند و فکر می کنند که برای ساخت مهرهای ژلاتینی ساده یا اتومات و برای اینکه وارد حرفه ی مهرسازی بشن باید موقع ساخت مهر لباس کار بپوشند یا لباس ویژه ای که مخصوص این کاره .

باید خدمت دوستان عزیزم بگم که اصلا نگران این مسأله نباشید چرا که شما با لباس پلوخوری هم می تونید مهر بسازین،حتی کت و شلوار بزنید  و مهر بسازین.

در آموزش ویدیویی ساخت مهرهای ژلاتینی ساده واتومات که  توسط شرکت مهروب منتشر شده و حتی سایت فرانش  به عنوان بزرگترین آموزشگاه آنلاین کشور در داخل سایت قرار داده شما می تونید مشاهده کنید که  مسئول آموزش شرکت مهروب موقع ساخت مهرژلاتینی فقط یک پیراهن پوشیده، پیراهنی که مسئول آموزش ما اتفاقا شب قبلش با همون پیراهن به مهمونی رفته بود.

پس از این بابت نگران باشید و مهرسازی شرایط خاصی نداره که شما بخواین لباس کار بپوشین و همونطور که قبلا هم اشاره شد حتی می تونید راحت با کت و شلوار هم مهر بسازین.

من همکارای زیادی رو می شناسم که تو فصل زمستون که هوا خیلی سرد میشه با همون کاپشنی که پوشیدن مهر میسازن.

 

 

چرا به این محصول نگاهی نمی کنید؟راه اندازی کارگاه مهرسازی در 7 روز

فقط در موقع ساخت مهر ژلاتینی خیلی خوبه که شما ماسک بزنید چراکه در مرحله آخر که شما می خواین مهر رو با استفاده از بنزین شستشو بدین ماسک باعث میشه بوی بنزین شما را اذیت نکنه.

 نویسنده : صابر مرزوقی

منبع : مهروب

 

مشاهده مقالات و مطالب مرتبط

 

آموزش کامل مهرسازی در محل زندگی شما

جعبه ابزار مهرسازی

آموزش تصویری مهرسازی ژلاتینی

بسته مهرسازان

چرا مهرسازی؟