ساخت مهرهای ژلاتینی ساده و اتوماتیک با کیفیت فوق العاده بالا

به نام خدا سلام عرض می کنم خدمت اعضای محترم وب سایت  mohrweb.ir

و تمامی عزیزانی که در حال مطالعه ی این مقاله هستند. امروز می خوایم در مورد افزایش کیفیت مهرها با شما صحبت کنم اگر می خواین مهرهایی که می سازین بالاترین کیفیت ممکن رو داشته باشه ، اگر این نکته ای رو که بهتون میگم رعایت کنید به این نتیجه ی دلخواه خواهید رسید. اول که پرینت خیلی مهمه وقتی شما می خواین یه مهر رو بسازین باید اول طرح مون رو روی کاغذ کالک پرینت بگیرید باید این پرینت شما فوق العاده فوق العاده پررنگ باشه یعنی زمینه ی کارتون مشکی باشه و اون طرح تون سفید رنگ باشه مثل شکل زیر:

 

حتماً از یه کارتریج اختصاصی برای این کار استفاده کنید ، کارتریج اختصاصی  منظورم کارتریج  خاصی نیست همون پرینترهای معمولی canon  یا HP که استفاده می کنید اما یک کارتریج رو بزارین فقط برای مهرسازیتون یعنی با اون کارتریجتون هیچی دیگه پرینت نگیرین شما می تونید دوتا کارتریج داشته باشین یک کارتریج رو اگر چاپ دیگه ای دارین چیز دیگه ای می خواین چاپ کنید از اونا چاپ بگیرین اما یک کارتریج رو اختصاصی بزارین برای پرینت های مهرتون و معمولاً با یه کارتریج شما شاید بتونید چیزی در حدود ششصد، هفتصد و حتی هزار تا مهر بسازین و بعد از اون اگه دیدین کیفیت کارتریجتون پایین اومد و جوهر اون کم شد دیگه اون کارتریجتون رو برای مهرسازی استفاده نکنید اون کارتریج رو می تونید برای کارهای دیگه تون استفاده کنید و برای ساخت مهرتون یه کارتریج جدید تهیه کنید .

پیشنهاد ویژه : (دانلود کتاب رایگان)چگونه یک مهرسازی می تواند ما را ثروتمند کند؟

شما اگر برای هر مهری که می سازین پنجاه تا تک تومانی پنجاه تا تک تومانی کنار بزارین پول یه کارتریجتون درمیاد و همونطور که قبلاً هم بهتون گفتم شما با یه کارتریج می تونید حدود هزار تا مهر بسازین و بعد از اینکه اون کارتریجتون کم رنگ شد کارتریجتون رو عوض بکنید قیمت یه کارتریج در حال حاضر طبق قیمت امروز ( 25/7/1396)حدود چهل و پنج هزار تومانه(که البته باز هم با توجه به مدل پرینتر شما احتمال داره این قیمت چند تومان  بالا و پایین باشه)که خوب عدد خیلی خیلی خیلی پایینیه و اگر بخوایم باز به صورت خیلی ریاضی مانند حسابش کنیم شما به ازای هر مهری که می سازین فقط پنجاه تا تک تومانی برای کارتریجتون هزینه می کنید . درکل این نکته رو به شما بگم شما برای هر مهری که می سازین شاید چیزی در حدود پونصد تا تک تومانی (از دستگاه،ژلاتین،اسپری پررنگ کننده و سایر موارد)برای هر مهر فقط پونصد تا تک تومانی فقط هزینه می کنید و باقیمانده اون سود شماست.

خیلی ها از این لحاظ مهرسازی رو به عنوان شغل دوم یا کنار شغل اصلیشون استفاده می کنند چون سرمایه ی خیلی خیلی خیلی اندکی می خواد و سود خیلی خیلی خیلی بالایی داره خوب داشتم در مورد کارتریج بحث می کردم که بعد از اینکه کارتریجتون خوب بود پررنگ بود پرینت تون پررنگ دراومد با اسپری پررنگ کننده ،حالا چه مدل ایرانیش باشه چه خارجی فرقی نمیکنه با اسپری پررنگ کننده روی کاغذ می پاشیم و این دیگه باعث میشه مهر شما یه کیفیت فوق العاده فوق العاده  فوق العاده عالی داشته باشه.

امیدوارم که این فایل آموزشی به کار شما بیاد، اگر از این فایل صوتی استفاده کردین و خوشتون اومد لطف کنید اون رو با یکی از دوستان صمیمی خودتون به اشتراک بزارین تا اونها هم ازش استفاده کنند.                                   

اگراحیاناً نکته ای رو متوجه نشدین می تونید با شماره همراه بنده 09176858460 و یا با دفتر شرکت مهروب به شماره 07152855480تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی رو خدمتتون عرض کنیم. روز و شب خیلی خوبی در انتظارتون باشه. خدانگهدار.

نویسنده : سید محمد علوی

منبع:مهروب

 

 دانلود پی دی اف این مقاله

 

دانلود صوت این مقاله